reklama

Exkluzívny klub závislákov

Exkluzívny klub je miestom kde sa schádzajú len vyvolení, ktorí si vstup do neho a všetky jeho výhody niečím zaslúžili. Je to miesto pre všetkých zvonka zahalené rúškom tajomstva a pocitom nedostižnosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Chodím do takého klubu už viac ako desať mesiacov. Má všetky atribúty čo som spomínal. Je exkluzívny, lebo má "špecifických" členov, cestu do neho si vyvolili sami a pre ľudí zvonku je tajomný, dokonca niekedy až nepochopiteľný :). Exkluzívnosť tohto klubu spočíva aj v tom, že každé klubové stretnutie je plné úprimnosti, otvorenosti a mnohých osobných odhalení spojených s nahotou pocitov. Exkluzívnosť tohto klubu spočíva v ľuďoch, ktorí do neho chodia. Oni sem prinášajú energiu a navzájom si ju odovzdávajú. Kto chce dá a kto potrebuje vezme si. Nezištne, bez evidencie... :) Dokonca si myslím, že si to ani neuvedomujú, aké veľké a silné energetické pole kdesi medzi nimi je. Len prídu a napoja sa. Verím tomu, pretože to už desať mesiacov zažívam na vlastnej koži. Dôvod prečo to takto funguje je to čo týchto ľudí navzájom spája. Závislosť a abstinencia. Idú s nimi a pôjdu ďalej až do konca života. Závislosť, ktorú zdolali a zdolávajú ďalej aj vďaka klubu a abstinencia, ktorá im k tomu pomáha a ktorú práve v klube posilňujú. Píšem o klube závislých, teda o klube abstinentov. Abstinenti sú závislý. Ak ste sa teraz niekde "stratili" vysvetlím to. Každý kto trpí závislosťou, na alkohole, drogách, automatoch, hazardných hrách a podobne je závislý. Je to jeho choroba. Ak ju raz lekári potvrdia, tak je už navždy. Do konca života. Je hlboko usadená kdesi vo vnútri tela a mysli, a číha na svoju príležitosť. Príležitosť opäť si svojho nositeľa podmaniť a spojiť ho s drogou. Neliekovou liečbou pre závislých je abstinencia. Má svoje pravidlá rovnako ako podávanie liekov pri angíne.... Ten kto svoju chorobu-závislosť dokáže prijať a chce sa jej postaviť má k dispozícii aj možnosť vstúpiť do exkluzívneho klubu závislákov. Jeho návštevy sú súčasťou doliečovania a ako čas plynie pravidelná dávka klubovej atmosféry sa stáva neoddeliteľnou súčasťou života abstinenta. Po prvý raz som do tejto zvláštnej spoločnosti zavítal ešte ako pacient počas liečenia. Nevedel som čo očakávať. Sedel som v miestnosti spolu asi s tridsiatkou ľudí "v kruhu" a snažil som sa počúvať. Do svojho denníka som potom napísal, že to bolo zaujímavé stretnutie s úprimnosťou ľudí, ktorí by sa mohli možno aj hanbiť za to čo majú za sebou no namiesto toho ukazujú, že život môže byť úplne iný a najmä, že keď ho dokázali zmeniť oni, tak to môže dokázať každý! Každý niečo povedal a ja som si skladal s povedaných slov svoje "odpovede" na mnoho otázok, ktoré som dovtedy nepoznal. Po skončení liečenia moje kroky viedli do klubu. A áno išiel som si pre ďalšie odpovede. Vyšiel som z nemocnice "vyškolený", ale.... cítil som, že títo ľudia sú mi v niečom blízky hoci ich nepoznám. Každý týždeň som v rozprávaní skúsených abstinentov nachádzal odpovede na otázku ako si poradiť v prvých mesiacoch a rokoch. Ako toto obdobie zvládali oni, čo im pomáhalo, ako si poradili keď prišla kríza. Každé ďalšie spoločné stretnutie ma posúvalo bližšie k nim a ja som okrem "rozumov" začal čerpať z klubových sedení aj tak veľmi potrebnú energiu. Nevedel som spočiatku ako sa ku mne dostáva no opäť to chcelo len čas. Všetci ľudia okolo mňa si prešli niečím podobným. V tom bola skrytá táto záhada. Záhada exkluzivity. Ľudia v tomto exkluzívnom klube zdieľajú spolu svoje skúsenosti, odovzdávajú si navzájom svoju energiu, podelia sa o emócie, často odhalené až do nahoty. Pre ľudí zvonku je celý tento abstinentský priestor zahalený rúškom tajomstva. A my abstinenti sa niekedy usmievame na tom čo všetko so do predstáv o abstinentských kluboch "zmestí". :) S plnou zodpovednosťou môžem však prehlásiť, že to chápem! Veď klub závislákov je exkluzívny! Je jedinečný ľuďmi, je jedinečný energiou aká tam vládne a je jedinečný svojimi "zázračnými" účinkami!!!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Milí abstinenti, priatelia, vy všetci čo svoj klub už máte alebo ho ešte hľadáte, prajem vám, aby ste mali šťastnú ruku pri voľbe svojho klubu a stal sa pre vás tým najexkluzívnejším a najosobnejším! Nech v ňom nájdete tých správnych závislákov! :) 

Erich Kadnar

Erich Kadnar

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som alkoholik a trpím bipolárnou poruchou. Úspešne abstinujem a chcem sa podeliť o svoje názory a najmä pocity z toho čo som prežil, no aj z toho čo sa každý ďalší deň abstinencie učím. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu